söndag 16 januari 2011

Värsta husmorsan

Jojomensan! Nu är den uppe. Vår härliga färgsprakande väggbonad är nu sydd och upphängd. Vi är supernöjda.


Självklart ska Moa hjälpa till när det ska fixas hemma. Upp och kolla så att den hänger där den ska. (Ja, självklart stod jag precis bredvid beredd om hon skulle svaja, tittar ni noga ser ni mina pyjamasbyxor i höger nederhörn.)
Så här ser vår vägg i hallen ut. I Fredags var vi på stan och inhandlade en fin lila blomsterbukett att ha i vår vägghängda vas. Mysigt.
I morse väckte vår lilla prinsessa mig halv åtta. Vi lekte lite och sedan gick vi in i köket och bakade frallor. Mumsigt!
Såg ni Solsidan? Underbar serie! Jag bara älskar den.

Haha. maken läste mitt blogginlägg och tyckte minsann att han skulle ha lite kred också för han satte faktiskt upp väggbonaden. Tack älskling! Du gjorde ett jättebra jobb med upphängningen! Och krokarna och mattan i garaget. Riktigt bra insats!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar