lördag 8 januari 2011

Mysig shopping

Igår kväll kom vi ner till Malmö närmare bestämt Oxie och våra vänner A och H.
Det såg lite mörkt ut ett tag men ner kom vi.
I dag har vi varit inne i malmö och strosat omkring. Supermysigt. På något sätt så har området bakom och runt lilla torg undkommit mig så jag var helt tagen idag. Vilka mysiga butiker!
Lunchen åt vi på ett fantastikt ställe där de hade orientalisk mat. Vi åt buffé och det älskar jag. Goda röror, kebabkött, piroger, vårrullar, grönsaker osv. Mums!
Vi besökte också det nya möbelvaruhuset xxxlutz. Stort som attan, lite svårt att ta in allt. Men det var finfina saker där. Jag gick loss på tygavdelningen, de andra var inte lika begeistrade men jag blev helt svettig av allt fint.
Som om inte det var nog så gick jag loss i den barnklädesbutik på Jägersro som heter Snoozy. Superfina kläder, Moa blev bedårande söt i klänningarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar