måndag 10 januari 2011

Babysim, tröja, dadelkaka och dagis...suck dagis


I söndags var vi hemma tidigt, klockan 15, vilket var skönt. Moa sov hela vägen hem, superbra! Hon tycker ju inte bilåkning är så spännande längre så vi får tajma in sovtiden. Väl hemma blev det dadelkaka bakning. Gott. Jag provade även en idé jag fått om att piffa upp en t-shirt med ett kul tyg som jag hade hemma. Resultatet tycker jag är OK.
Idag var jag och Moa på babysim. Resan dit och hem kändes längre i mörker och vinterväglag. Själva babysimmet var lite rörigt. Mycket barn och föräldrar i bassängen vilket gjorde att ljudnivån var hög men det blir nog bra längre fram. Maken har varit på informationsmöte inför dagisstarten. I morgon börjar inskolningen. Suck och pust, vår lilla tjej börjar bli stor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar