måndag 3 januari 2011

En helt vanlig måndag

Idag kändes det verkligen som måndag. Det var roligt på jobbet men mycket i huvudet. Idag pratade jag med min chef och det blev klart att jag from 110124 ska vara mammaledig på måndagar tom 110314. Ska bli supermysigt. Jag längtar efter att få en dag med bara mig och Moa. På måndagar from 110110 ska Moa börja på fortsättningskurs i babysim så just den dagen passar oss bra. Då slipper jag åka tidigare från jobbet och stressa hem, laga mat och sedan packa in oss i bilen för att ta oss 40 minuter till bassängen.
Det ska dock bli jättekul för Moa älskade gå på babysim i våras.
Idag blev det också klart att jag ska ha pompdelux klädparty här hemma den 5/3 klockan 11.00. Ska bli superkul, de har fina kläder. Alltid roligt att samla nära och kära. Om ni klickar på bilden så kommer ni till deras vårkatalog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar