onsdag 10 februari 2010

Shopping!

Idag sov Moa och jag väldigt länge. Skönt. I natt var hon lite skrikig så det var bra att vi kunde sova ut. När vi väl vaknade var hon på strålande humör. Vi åkte då in till stan och shoppade lite. Vi handlade satinband till hennes dopklänning, present till kusinen som fyller år nu i mars och så råkade jag visst handla lite inredning också. Oj så det kan bli...
Vi var på "in my house" och de har sååå fina saker. Jag hittade en "ros"kudde som jag tidigare spanat in på webshoppen som jag nu slog till med. Ni ser den här nedan. Jag hittade också en fin utomhustermometer.

På vägen hem körde vi inom färgaffären och tog med oss två tapetkataloger att bläddra i. Gud så fina tapeter det finns!! Ska bara övertala maken om det också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar