onsdag 24 februari 2010

Hallå!!!

På morgonen är allt glömt. Oavsett hur många gånger Moa kallat på mig på natten så på morgonen när jag öppnar mina ögon och tittar i spjälsängen så är allt glömt. Det finns inget härligare än att lite sömndrucket mötas av ett stort leende. Även om Moa på denna bild är mer groggy än leendes.

Här ligger hon nu nerbäddad bland alla gosedjur och dylikt, redo för eftermiddagsvilan. Mobilen satte jag upp idag. Hon verkade lite tveksam först men hon vänjer sig. Lite läskigt när den rör sig och spelar en trudelutt. Ikväll var prästen här och pratade med oss angående dopet på Lördag. Vi valde vilka psalmer/sånger vi vill ha med osv. Det blir nog bra tror jag. Pratade med värdinnan för sockenhuset idag också och gjorde upp med henne hur vi ska ha det på det efterföjande dopkaffet. Köpte urgulliga kaffeservetter på Åhlens igår, med småkakor på.

Hej svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar