lördag 6 februari 2010

Alla dessa roliga val...

I köket har vi valt dessa luckor från Ballingslöv. Bänkskivan kommer inte vara i ek utan grå laminat om jag minns rätt. För att liva upp det lite så funderar vi på rött kakel. Jag lutar åt röd kakelmosaik. Vi får väl se...

I Moas rum har vi inte helt bestämt oss men det lutar åt en ljus fondtapet med figurer på och lila på övriga väggar. Jag har givetvis redan köpt en matta till hennes om jag tycker är så fin. Det är den röd/rosa ni ser här ovanför. Den kommer från Inmyhouse.se som också finns som fysisk butik i Ronneby. Supermysig tycker jag.
Till vårt sovrum funderar vi på att välja denna tapet från Romo. Tänkte det kunde vara mysigt med färg där. Det är ju inte så många hela väggar, då vi har tre dörrar, två fönster och en garderob i rummet så även om tapeten är mörk så blir det nog inte det i rummet. Tänkte då ha vita textilier i linne till.
Detta var bara en bråkdel av alla de val vad det gäller tapeter, kakel och klinker vi har kvar att göra. Men som sagt...det är ett kärt bekymmer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar