måndag 8 februari 2010

En helt vanlig tisdag

När jag var ute och slösurfade på nätet igår så hittade jag det här tyget. Jag tycker det är jättevackert, fina färger. Det är Almedahls tyg Roshult och detta hittade jag på rosahuset.com. Tyvärr är bilden lite suddig..

Eftersom jag verkligen gillar att gå och titta på tyger och inredning så är jag riktigt sugen på att åka till fritsla tyglager. Det är en butik med tre våningar av inredning och textil till hela hemmet. Det ligger inte så jättelångt ifrån min svägerska så nästa gång vi åker till henne ska jag övertala maken om att ta en liten omväg.

Visst är hon väl söt!! Hon är jättestadig med huvudet nu.

Idag har jag bakat hamburgerbröd till kvällens laxhamburgare. Jag bakade även ett brytbröd som vi ska ha på dopet. Jag har varit lite uttråkad idag så då blev jag riktigt glad när min vän A, ringde och pratade lite med mig. Sen kom min pappa hit på fika och det var extra roligt att pyret bestämde sig för att vara lite vaken nu när han kom på besök. Fast jag tror nog att hon fick lite hjälp på traven att vakna..hihi.

1 kommentar: