måndag 12 juli 2010

En otroligt varm dag!

Idag gick Moa och jag upp 06,40. Vi åt frukost, tog på oss kläder och Moa lekte lite. Vid ca 07.30 gick vi ut på en promenad. Solen hade inte spruckit fram ännu och det var lite vindar. Jätteskönt. Vi gick ner till badplatsen där vi badade fötterna lite. Det var bara vi och en och annan morgonbadare i pensionsåldern. Det var varmt i vattnet så jag slängde av Moa och mig kläderna. Vi hade ingen baddräkt eller handdukar med oss men det löste sig. Jag badade i trosorna och vi torkade oss på Moas filt. Gu så skönt det var. Moa bara skrattade och njöt. Hon älskar att "surfa", något vi lärt på babysim. Vi var i en bra stund innan vi gick upp i värmen igen. Jätteskönt att bada när det inte var någon annan där. Inga tjoande barn eller fullproppad strand. Bara vi och två morgonbadare. Härligt!! Det sk vi definitivt göra igen.
På lunchen lagade jag pannkakor som vi åt med färska jordgubbar och grädde. Moa åt med god aptit. Efter lunch la vi oss i barnpolen i trädgården, det är så varmt så vad ska man göra?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar