tisdag 2 mars 2010

Underbar vårdag!

Idag har jag och Moa varit på babyrytmik i staden. Det var sanslöst mycket folk där, 40 mammor/pappor + lika många barn. Jisses! Det var för många för att det skulle vara mysigt tycker jag. Efter det gick jag och en annan mamma med våra barn till en inredningsbutik och kollade läget. Där inhandlade jag min systers födelsedagspresent. Vi bestämde också att vi skulle gå på mamma/pappa/barn gympa på Torsdag så då fick jag ju åka och köpa nya fina träningskläder. Det är inte mycket som passar mig längre. De gamla sport bh:arna var ju inte ens att tänka på. Väl hemma tänkte jag att Moa behövde sova, det tänkte inte hon. Hon låg mest och mös i sängen och tuggade på sin gosehund.
Så då bestämde jag att vi skulle gå på promenad i det underbara vädret och då sov hon i alla fall i en halvtimme.
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar